東北地方太平洋沖地震

★Nagatomo: "So much support. Thank you all."

The news and images of the earthquake in Japan tell the story of a country in deep shock, but one that is courageously trying to react and reorganise itself.

F.C. Internazionale wishes to offer its support to the Japanese people as they try to cope with an extremely difficult situation with the great strength and wisdom that they have always shown.

わたしの実家は兵庫県淡路市(旧津名郡)です。
95年1月は東京におりましたが、すぐに帰っていろいろな体験をしました。
ボランティアだったり、義援金だったり、いろいろ出来ることは思いつくと思います。
まず、ご自身での生活でできることを真面目にやりましょう。いまの仕事、勉強、家事、子育て。

日本人として、必死に正しく生きることがこの大変な状況を建て直すための第一歩だと思います。

あと・・・・みなさん、今日と明日くらいはここ見に来なくてもいいのでは?
「いつもこころに…」と書いてますが、今はインテルのことなんて考えなくてもいいです。